Εχει περασει μισος μηνας απο την μερα που εκανα αναφορα στο θεμα των συγραμματων των Πανεπιστημιακων Σχολων. Μεσα σ'αυτο το διαστημα θα περιμενε κανεις να εχουν γινει σημαντικες ή τουλαχιστον καποιες κινησεις σε προσπαθεια επιλυσεις του προβληματος. Δυστυχως ομως τιποτα δεν ανακοινωθηκε , κανεις δεν εκανε κατι και τιποτα δεν αλλαξε.
Συνεχιζουμε την αγορα των συγραμματων και για να προλαβουμε τις εξεταστικες που ηδη εφτασαν. Κι ενω θα περιμεναμε να εχουν δωθει καποια χρηματα για το ξεμπλοκαρισμα του θεματος, ακουμε ανακοινωσεις για την αποτυχια της Ελλαδας σε ολους τους τομεις της οικονομιας και την εισοδο της σε καθεστως κοινοτικης επιτηρησης. Με αυτα τα δεδομενα λιγα πραγματα μπορουμε να περιμενουμε να γινουν αφου ειναι δεδομενη η αδυναμια της οικονομιας να στηριξει αποδοτικα την Παιδεια. Την ιδια ωρα που πολλες σχολες παραμενουν κλειστες, ολοκληρη παραφιλολογια εχει ξεσπασει για τις αλλαγες που προωθουνται στο συστημα εισαγωγης στα ανωτερα και ανωτατα εκπαιδευτικα ιδρυματα με ομηρους τους νεους μαθητες και κερδισμενους τα ιδιωτικα ιδρυματα, αφου ο νεος αλλα και η κοινωνια στο συνολο της, χανει την εμπιστοσυνη της στην αξιοπιστια των Δημοσιων Σχολων και στην βοηθεια που θα μπορουσαν να προσφερουν στην εξελιξη της πορειας του νεου. Τα πτυχια υποβαθμιζονται, η ποιοτητα της γνωσης πεφτει και ο δρομος για τα Ιδιωτικα Πανεπιστημια στρωνεται με ροδοπεταλα...
1 σχόλιο:
Συμφωνώ απόλυτα... Αλλά και ανοιχτά να είναι τα πανεπιστήμια, τι μόρφωση προσφέρουν? Πόσο ανταγωνιστικά μπορούν να είναι απέναντι στα πανεπιστήμια της Ιταλίας, της Γαλλίας και της Μ. Βρετανίας? Δεν πρέπει μόνο να ανοίξουν οι σχολές. Πρέπει να μπουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού. Και αυτό εκτός από χρήματα, χρειάζεται "εσωτερική" υποστήριξη από παρατάξεις, καθηγητές και φοιτητές.
Δημοσίευση σχολίου